Reklamace a vrácení zboží

7) Odstoupení od kupní smlouvy

Spotřebitel má právo dle ust. § 1829 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Prodávající umožňuje spotřebiteli odstoupit od smlouvy vyplněním a odesláním vzorového formuláře na jeho webových stránkách ve smyslu ust. § 1830 občanského zákoníku. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, zašle na své náklady nebo předá prodávajícímu předmět koupě nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Spotřebitel je povinen vrátit zboží nepoškozené, nepoužívané, v původním stavu, opatřené vhodným obalem a nadále prodeje-schopné. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky, které od kupujícího na základě uzavřené kupní smlouvy přijal. Peněžní prostředky se vracejí výlučně formou bezhotovostního převodu na účet spotřebitele. Zboží, zaslané na dobírku, nebude prodávajícím přijato. Prodávající však není povinen vrátit spotřebiteli tyto přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel předá předmět koupě, nebo prokáže, že jej prodávajícímu odeslal. Peněžní prostředky budou spotřebiteli zaslány bankovním převodem. V případě, že spotřebitel nedodrží postup a podmínky, zboží mu bude prodávajícím vráceno s písemným vysvětlením, proč nebylo odstoupení od smlouvy prodávajícím akceptováno.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží částečně poškozeno, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu a vrátí tak spotřebiteli takto sníženou kupní cenu.

V souladu s ustanovením § 1833 NOZ na kupní cenu, která má být spotřebiteli vrácena, může prodávající započíst snížení hodnoty vráceného zboží.

Spotřebitel může zakoupené zboží předat osobně, nebo zaslat libovolnou přepravní společností. Balík prosím zasílejte bez dobírky; balík, který bude doručován s dobírkou, nebude prodávajícím přijat.

Spotřebitel vyrozumí prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy zasláním vyplněného formuláře o odstoupení od kupní smlouvy, případě zasláním jiného dokumentu nebo dopisu, kde uvede číslo objednávky, popřípadě číslo daňového dokladu.

Spotřebitel vyrozumí prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy prostřednictvím emailu info@zahrada-xl.cz, nebo jej zašle poštou na adresu uvedenou níže. Na oznámení o odstoupení od kupní smlouvy prostřednictvím telefonického rozhovoru nebude brán zřetel. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy prostřednictvím telefonického rozhovoru se považuje za neprůkazné.

 

Pokud je kupní smlouva uzavřena mezi prodávajícím a podnikatelem, podnikateli tímto zaniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy, pokud se písemně prodávající s podnikatelem nedohodnou jinak a tuto dohodu oba písemně nestvrdí, přičemž každý z nich obdrží po jednom originálu stvrzujícího dokladu.

 

Možnost vrátit zboží později – do 30 dnů:

Za poplatek 199 Kč je možné v košíku přikoupit službu vrátím zboží později – do 30 dnů za poplatek 199 Kč. Pro tuto službu platí stejné podmínky jako pro klasické odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. Zboží nesmí být poškozeno. V případě poškození je prodávající oprávněn strhnout z vrácené sumy takovou částku, která bude vynaložena na uvedení zboží do původního stavu.

 

Doporučená adresa pro vrácení zboží: LMNPQ Group s.r.o., Lochotínská 30, 30100 Plzeň 

 Vrácení zboží zdarma:

V obchodních podmínkách, bod odstoupení od kupní smlouvy, je ke stažení formulář pro vrácení zboží. Poprosíme formulář vyplnit a zaslat zpět na tento e-mail.
Následně Vám necháme vygenerovat zpětné štítky GLS. Zboží potí stačí polepit a zanést na kterýkoliv GLS parcelshop, doprava je již uhrazena.

 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete ke stažení zde

 

8) Reklamace zboží

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Práva z vadného plnění se řídí ust. § 2165 až § 2174 Obč.Z . Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. V případě doručování zboží prostřednictvím přepravce do místa určeného kupujícím je kupující povinen při dodání zboží zásilku překontrolovat (např. počet balíků, poškození krabice, poškození zboží). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je doporučeno poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Je-li zásilka poškozená, doporučuje prodávající kupujícímu sepsat s dopravcem škodní protokol, ve kterém bude poškození zásilky podrobně popsáno a protokol následně zaslat k rukám prodávajícího. Nedodržení tohoto postupu však kupujícího bez dalšího nezbavuje práv z vadného plnění. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v § 2161 Obč.Z., může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Kupující je oprávněn uplatnit práva z vad, či reklamovat zboží osobně v sídle prodávající tj. obchodní společnosti LMNPQ Group s.r.o. IČ: 21165271, na adrese Plzeň, Lochotínská 30, PSČ 301 00 (otevírací doba - Po - Pá 8:00 až 16:00), nebo písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb rovněž na adrese obchodní společnosti KLP Group s.r.o., IČ: 21165271, na adrese Plzeň, Lochotínská 30, PSČ 301 00. Byla-li kupujícímu poskytnuta záruka a byla-li v potvrzení podle ust. § 2166 Obč.Z. uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávající, nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je k provedení opravy určen.

 

V případě, že se kupující s prodávajícím dohodnou na opravách, výměnách, nebo jiných skutečnostech prostřednictvím telefonního hovoru, stvrdí tuto skutečnost prostřednictvím navzájem odsouhlasených emailů, popřípadě dopisů.

V případě, že se o těchto domluví osobně, stvrdí tyto skutečnosti prodávající spotřebitel vystaveným protokolem, opatřeným razítkem a podpisem zodpovědné osoby.

Pro všechny typy výměn zboží a oprav platí, že kupující s prodávajícím si je navzájem písemně odsouhlasí.

Pokud je kupní smlouvou uzavřen vztah mezi prodávajícím na jedné a podnikatelem na druhé straně, poskytuje tomuto prodávající záruku na zboží ve lhůtě 6 měsíců, pokud se prodávající s podnikatelem nedohodnou jinak a tuto dohodu oba písemně nestvrdí, přičemž každý z nich obdrží po jednom originálu stvrzujícího dokladu. Toto ustanovení se aplikují na kupní smlouvu, pokud je prodávajícím podnikatel, ledaže je kupujícím také podnikatel a při uzavření smlouvy je z okolností zřejmé, že se koupě týká také jeho podnikatelské činnosti. Pokud se předmět koupě netýká podnikatelské činnosti podnikatele, při reklamaci nad rámec 6 měsíční lhůty tento musí prokázat, že zboží neužíval pro svou podnikatelskou činnost.

 

V případě reklamace zboží uvádíme doporučený postup provedení:

  • Zboží prosím zabalte a pošlete zpět na doporučenou adresu (viz. níže)
  • Do zásilky prosím přibalte vyplněný reklamační protokol
  • O přijetí Vyřízení reklamace budete informováni emailem

Doporučená adresa pro zasílání reklamací: LMNPQ Group s.r.o., Lochotínská 30, 30100 Plzeň 

Poplatky za uskladnění zboží:

Pokud si zákazník reklamované zboží nevyzvedne ve lhůtě 30 dnů od ukončení reklamace nebo nedodá podklady pro jeho zaslání, je společnost KLP Group s.r.o.  oprávněna požadovat po zákazníkovi poplatek ve výši 20Kč za každý další den uskladnění. Tímto okamžikem přechází na zákazníka rovněž nebezpečí ztráty, zničení, poškození a nahodilé zkázy reklamovaného zboží.

 

Reklamační protokol naleznete ke stažení zde

Stav zásob

Možnost dobírky

14 denní záruka vrácení peněz

97% zákazníků hodnotí ZAHRADA-XL jako VYNIKAJÍCÍ

DOBÍRKA PŘEVOD
Money Back Guarantee

14 denní záruka vrácení peněz Pokud nebudete spokojeni s produktem, jednoduše jej ZDARMA vraťte na naše náklady a my vám vrátíme peníze.